Bejaardenbingo

om de sfeer op school te verbeteren

• Nodig de hele school uit om een middag mee te komen bingo spelen. Komen ze verkleed als bejaarde, krijgen ze een extra invulkaartje.
  • Zorg dat er voldoende tafels en stoelen zijn, zodat iedereen kan zitten. Geef iedereen ook een balpen of stift om zijn nummers mee af te vinken.
  • Maak kaartjes van alle cijfers die op de invulkaarten staan en verzamel ze in een zakje.
  • De omroeper trekt nu een nummer uit de zak en roept dit om.
  • Alle spelers die het nummer op hun invulkaart hebben staan, schrappen het nummer.
  • De eerste speler die 4 nummers op een rij (horizontaal, verticaal of diagonaal) heeft, roept ‘Bingo!’.
  • Voorzie een leuke prijs voor de winnaar(s), zoals een luxe-middagpauze met bediening.

• alle leerlingen in je school
  • een middagpauze en een uur voorbereiding
  • hangt van je hoofdprijs af
  • de klusjesmannen kunnen helpen alles klaar te zetten

Voorzie eventueel een verkleedstandje waar deelnemers zich nog kunnen verkleden in bejaarde.