Klasvriendenboek

Om elkaar op een andere manier te leren kennen
Om de leerkrachten op een andere manier te leren kennen

• Print voor elke leerling van jouw klas dit invulblad af.
  • Vraag of de leerkrachten ook willen meewerken: print het voor elk van hen ook één keer af.
  • Deel de invulbladen uit en vraag of iedereen dat wil invullen tegen de volgende dag.
  • Niet alle ingevulde papieren aan elkaar, en maak er een mooi voorblad bij met jullie klasfoto op.
  • Ziezo, jullie vriendenboek is klaar. Hang het omhoog in de klas, zodat iedereen die wil, het kan bekijken en zo meer te weten komen over jullie. Of geef het door zodat iedereen het thuis eens rustig kan bekijken.

• Voor alle leerlingen van jouw klas + de leerkrachten (aanrader voor de 1e graad!)
  • Deze opdracht voert iedereen thuis uit
  • Papieren afprinten
  • Met medewerking van alle leerkrachten die willen

Misschien ziet niet iedereen het zitten dat het boekje op een openbare plaats wordt opgehangen. Spreek dan af dat het vriendenboek alleen wordt rondgegeven tijdens een bepaalde les, of dat de leerkracht elke week iemand in de spotlights zal zetten.