De schatkist

Om terug te kijken op het voorbije schooljaar
Om de hoogtepunten nog eens te beleven

• Laat elke leerling een voorwerp (of foto of …) meebrengen dat hij of zij linkt met een leuke gebeurtenis van het afgelopen jaar.
  • Wie een leuke kist of antieke koffer heeft, mag die meebrengen. Zet de koffer in het midden van de kring van leerlingen.
  • Iedereen legt om beurten zijn voorwerp in de schatkist, en vertelt waarom hij/zij het gekozen heeft.
  • Als iedereen aan de beurt geweest is, neem je een foto van alle voorwerpen (zichtbaar) in de koffer. Een mooie herinnering aan een leuk jaar!

• voor alle leerlingen in je klas, eventueel ook je klastitularis
  • een half uur
  • gratis
  • je leerkracht kan de tijd bewaken