Pantoffeldag

- gezelligheid in de klas
- je zorgt voor een samenhorigheidsgevoel

• Kies een koude winterdag uit en spreek met je klasgenoten af om dan je pantoffels mee te brengen naar school.
  • Doe je schoenen uit bij het binnengaan in de klas. Zet de schoenen netjes op een rijtje in de gang of achteraan de klas.
  • Intstant gezelligheid!
  • Je kan de gezelligheid nog meer boosten met warme chocomelk & marshmellows tijdens de pauze!

• alle leerlingen in de klas
  • 2 minuten
  • kost niks
  • niet nodig

• Misschien willen andere klassen of leerkrachten ook meedoen?
  • Combineer dit met dikke-truiendag of – beter nog - Sinterklaas!  Wie weet ligt er wel iets lekkers in jullie schoentjes op het einde van de dag?